دریل ستونی 350 وات استرانگ مدل STG1313

Strong STG1313 BENCH DRILLING MACHINE 350W
از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: استرانگ
  • ابعاد بسته: 43x18x58 سانتی‌متر
  • ارتفاع دستگاه: 58 سانتیمتر
  • منبع تغذیه: برق
فروشنده فروشنده: ابزار باطن
آماده ارسال ناموجود
5,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

برند
استرانگ
ابعاد بسته
43x18x58 سانتی‌متر
ارتفاع دستگاه
58 سانتیمتر
منبع تغذیه
برق
ولتاژ
220 ولت
توان
350 وات
وزن
16 کیلوگرم
ویژگی‌های دریل
سیستم گردش تک‌جهت . ستونی ( ایستاده )
تعداد سطوح سرعت
5
مشخصات سه نظام
13 میلی‌متر /آچاری
قطر ستون
46 میلیمتر
سرعت حرکت آزاد
2620 دور در دقیقه
گارانتی
یکساله شرکت استرانگ
رنگ
سرمه ای
سایر توضیحات
توان: 350 وات
ولتاژ: 220 ولت
سرعت چرخش: 2620 دور در دقیقه
تعداد سرعت: 5
سایز سه نظام: 13 میلی‌متر

نقد و بررسی و مشخصات دریل ستونی ۳۵۰ وات استرانگ مدل STG1313

دریل ستونی ۳۵۰ وات استرانگ مدل STG1313 برای سوراخ‌کاری سطوح گوناگون چوبی، فلزی، پلاستیکی و… طراحی شده است. این محصول که در دسته دریل‌های بزرگ می‌گنجد، قابلیت جابجایی ندارد، لذا روی زمین یا میز کارخانجات و کارگاه‌های تجاری و صنعتی قرار داده می‌شود‌.

دریل ستونی 350 وات استرانگ، دارای سه نظام ۱۳ میلی‌متری بوده و توانایی کار با انواع مختلف مته‌ها را دارد. در ضمن از دقت و قدرت بالایی در سوراخ‌کاری برخوردار است، به نحوی‌که برای حفاری‌های دقیق نیازی به اعمال قدرت بالای دست نخواهید داشت.

ویژگی های فنی دریل ستونی ۳۵۰ وات استرانگ مدل STG1313

دریل استرانگ مدل STG1313 به یک موتور قوی با توان ۳۵۰ وات مجهز شده و با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می‌کند. سرعت حرکت آزاد آن ۲۶۲۰ دور در دقیقه بوده که مکانیزم حرکتی آن هم بر اساس سیستم چرخشی اسپیندل طراحی شده است. 

نصب مته دریل ستونی، روی سه نظام که در بخش انتهایی اسپیندل قرار دارد، انجام می‌گیرد و حرکت مته‌ها نیز به کمک دسته دوار کنترل می‌شود‌. بنابراین سوراخ‌کاری در نهایت دقت انجام می‌پذیرد و کیفیت کار نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

استرانگ STG1313، در ابعاد ۴۳ در ۱۸ در ۵۸ سانتی‌متر و وزن ۱۶ کیلوگرم تولید می‌شود. علاوه‌برآن مجهز به مکانیزم توقف عمق است که این ویژگی کمک می‌کند تا انجام سوراخ‌کاری با عمق ثابت برای کاربر امکان‌پذیر شود. از دیگر خصوصیات فنی دریل، می‌توان وجود محافظ در پیرامون سه نظام، موتور دینامی بی‌صدا و جابجایی محور حدود ۵۰ میلی‌متر را نام برد. 

میز کار این دریل، متحرک بوده و در ابعاد ۱۶۰ در ۱۶۰ میلی‌متر ساخته می‌شود. ارتفاع ابزار، ۵۸۰ میلی‌متر است و سایز پایه‌های آن نیز به ۲۹۰ در ۱۹۰ میلی‌متر می‌رسد. این محصول، با بدنه‌ای تمام فلزی بسیار مقاوم و سیستم انتقال قدرت تسمه‌ای در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...